איך יצרו את אלאדין לקונסולות 16 ביט

דיונים על משחקים, אמולטורים וכל מה שקשור ברטרו גיימינג - ארקייד וקונסולות
סמל אישי של המשתמש
gushacha
יועץ
יועץ
הודעות: 607
הצטרף: 19 אפריל 2009, 15:26

איך יצרו את אלאדין לקונסולות 16 ביט

הודעהעל ידי gushacha » 19 פברואר 2021, 17:30


סמל אישי של המשתמש
Ax=Battler
אדמין
אדמין
הודעות: 1402
הצטרף: 11 יוני 2008, 20:55
יצירת קשר:

Re: איך יצרו את אלאדין לקונסולות 16 ביט

הודעהעל ידי Ax=Battler » 21 פברואר 2021, 15:22

איזה ערוץ מעולה זה Strafefox.
הזכיר לי שאף פעם לא שיחקתי ב Maui Mallard. חייב לנסות אותו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
oompi
מאסטר
מאסטר
הודעות: 672
הצטרף: 21 יוני 2008, 00:57

Re: איך יצרו את אלאדין לקונסולות 16 ביט

הודעהעל ידי oompi » 11 מרץ 2021, 21:24

משחק מאוד מושקע!
לא ידעתי שגם אז היה CES, לדעתי צריך לחקור על הנושא הזה.
חוץ מזה, כנראה כבר לא מפתחים משחקים ככה היום, עדיין מעניין לצפות בנושאים שמציינים על רנדומליות וזיכרון של דמויות היריב.


חזור אל “פורום VGFreak - כללי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 3 אורחים

cron